Reserveren

Minimaal 3 nachten te huur voor leden-kunstenaars van Arti et Amicitiae, ruime vakantiebungalow met een vrijstaand atelier in de natuurlijke en bosrijke omgeving van Boswachterij Gees in Drenthe. Klik op de onderstaande blauwe vlakken om uw gewenste 'check in en check out' datum in te vullen, maar bekijk eerst de beschikbare datums: Toon kalender

BESCHIKBAARHEID

• Beschikbaar
  • Geboekt

Echter het minimum aantal dagen en nachten dat gereserveerd / gehuurd moet worden is 4 dagen en 3 nachten (de namiddag en avond als je aankomt en dan twee volle dagen en een klein deel van de ochtend van het vertrek).

Contactpersoon: Renée Hartog RENEE@STICHTINGWWFONDS.NL

Check in ,
Check out Check in first
Field Max five
Prijs Inclusief

Kosten gebruik ‘Villa Belmonte'

Alléén leden-kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitia die deelnemer zijn van de stichting het Fonds voor Weduwen en Wezen van Kunstenaars, Arti et Amicitiae. kunnen gebruikmaken van ‘Villa Belmonte’ via deze website te reserveren voor de hieronder dagelijkse en eventueel bijkomende kosten.’

Kosten per 1 dag en 1 nacht

Inclusief in dit bedrag is:

• Toeristenbelasting € 1,25 p/p per nacht.
  • Boekingskosten.
  • Administratiekosten.
  • Gas, elektra, water, etc. kosten.

Alléén voor Arti leden kunstenaars zijn de kosten € 10 per dag, ongeacht of u er alleen gebruik van maakt of met maximaal 4 personen. Echter het minimum aantal dagen en nachten dat gereserveerd/gehuurd moet worden is 4 dagen en 3 nachten (de namiddag en avond als je aankomt en dan twee volle dagen en een klein deel van de ochtend van het vertrek).

Eventueel extra (bij) te huren

Indien u niet uw eigen dekbedset, badlinnen, keukenlinnen meebrengt kunt u deze huren bij de receptie van ‘Het Zuiderveld’ Tevens kunt u er voor kiezen om de verplichte schoonmaak – wordt bij vertrek gecontroleerd – van het huisje te laten uit voeren door derden, dit wel vooraf te melden bij de receptie van ‘Het Zuiderveld’ Mevrouw Ellie Tigelaar tel. Nr. 06-22716570

• Schoonmaakkosten ‘Villa Belmonte’ € 45
    • Dekbetset 1 persoonbed € 10
      (incl. theedoek, vaatdoekje ,gastendoekje)
    • Dekbetset 2 persoonsbed € 12
      (incl. theedoek, vaatdoekje ,gastendoekje)
  • Badlinnen; badlaken, washandje p/p € 2,50
  • Keukenlinnen; theedoek, vaatdoekje, gastendoekje € 2,50
  • Fietsenhuur per fiets per dag € 10
  • Gratis; vooraf gemeld, gebruik van rolstoel en of rollator.

Reserveren

Namens het bestuur van Stichting Het Fonds voor Weduwen en Wezen van leden kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitiae treedt Renée Hartog op als contactpersoon. Zij beheert het reserveringssysteem voor de leden-kunstenaars en u kunt zich tot haar wenden met alle vragen omtrent de mogelijkheden tot huur van ‘Villa Belmonte’. U kunt haar bereiken per mail: renee@stichtingWWFonds.nl

Indien zich problemen voordoen is Renée het directe aanspreekpunt en zij staat in contact met de beheerders van park Het Zuiderveld. Met vragen over gebruik van de Villa, het Atelier-Chalet en de omgeving bent u van harte welkom.

RESERVERING MOGELIJKHEDEN

Weekend:
Intrek op vrijdag vanaf 15:00 uur, vertrek op maandag voor 10:00 uur.

Midweek:
Intrek op maandag vanaf 15:00 uur, vertrek op vrijdag voor 10:00 uur.

Week:
Intrek op vrijdag vanaf 15:00 uur, vertrek 7 dagen later op vrijdag voor 10:00 uur. of intrek op maandag vanaf 15:00 uur, vertrek 7 dagen later op maandag voor 10:00 uur.

Waarborgsom

Deze is verplicht, ongeacht de aantal boekingsdagen en verblijflengte in ‘Villa Belmonte’ wordt er een waarborgsom van € 50 gevraagd.

Dit bedrag dient te samen met de reservering/huurkosten in één keer te worden overgemaakt met vermelding van; huurkosten en waarborg ‘Villa Belmonte’ U krijgt uw waarborg teruggestort binnen 4 weken na uw verblijf, echter alleen indien u zelf de schoonmaak naar goed bevinden hebt gedaan en er geen schade of vermissing is geconstateerd in en rond ‘Villa Belmonte’.

Wanneer laag tarief?

• Als u een van de leden-kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitia bent, die deelnemer zijn van de stichting het Fonds voor Weduwen en Wezen van Kunstenaars Arti et Amicitiae.
  • De waarborgsom met de reserveringkosten/verblijfkosten op tijd is voldaan op de hier eerder genoemde rekening.
  • Als u en uw eventuele medegebruikers ieders een geldig WA personen verzekering heeft.
  • U de volledige namen, geboortedatum en -plaats hebt doorgeven van alle gebruikers in de door u gehuurde periode, maximaal 4 personen.
  • Bij verantwoord, duurzaam, zorgzaam en met plezier gebruik te maken van ‘Villa Belmonte’.