Reserveren

Te huur voor leden-kunstenaars van Arti et Amicitiae,
ruime vakantiebungalow met een vrijstaand atelier in de natuurlijke en bosrijke omgeving van Boswachterij Gees te Drenthe. Bekijk de beschikbare datums in de onderstaande kalender. Vul de gewenste check in/uit en contactinformatie in:

Kosten gebruik 'Villa Belmonte'

Alléén leden-kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitia die deelnemer zijn van de stichting het Fonds voor Weduwen en Wezen van Kunstenaars, Arti et Amicitiae. kunnen gebruikmaken van ‘Villa Belmonte’ via deze website te reserveren voor de hieronder dagelijkse en eventueel bijkomende kosten.’

Reserveren in het hoogseizoen

De paarse hokjes in de kalender geven aan dat het hoogseizoen is. Ten einde tot een eerlijke verdeling te komen van de gewilde dagen. Kunt u hier in eerste instantie alleen onder voorbehoud reserveren. Bij voorkeur tussen 1 januari en 31 maart voor het daarop volgende kalender jaar.

€20,-  per dag en nacht

Inclusief in dit bedrag is:

• Toeristenbelasting € 1,25 p/p per nacht.
  • Boekingskosten.
  • Administratiekosten.
  • Gas, elektra, water, etc. kosten.

Alléén voor Arti leden kunstenaars zijn de kosten €45
(vast tarief) en €20 per nacht, ongeacht of u er alleen gebruik van maakt of met maximaal 4 personen.

Reservering mogelijkheden

Intrek vanaf 15:00 uur, vertrek voor 10:00 uur.

U plaatst uw reservering via de kalender, vervolgens krijgt u een automatisch bericht dat uw reservering in behandeling is. Ondertussen kijkt Renée of deze reservering mogelijk is, dit kan enkele dagen duren.

Reserveringen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Deze is definitief na een persoonlijke bevestiging van Renée en wanneer het volledige bedrag is overgemaakt.

Wanneer laag tarief?

• Als u een van de leden-kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitia bent, die deelnemer zijn van de stichting het Fonds voor Weduwen en Wezen van Kunstenaars Arti et Amicitiae.
  • De waarborgsom met de reserveringkosten/verblijfkosten op tijd is voldaan op de hier eerder genoemde rekening.
  • Als u en uw eventuele medegebruikers ieders een geldig WA personen verzekering heeft.
  • U de volledige namen, geboortedatum en -plaats hebt doorgeven van alle gebruikers in de door u gehuurde periode, maximaal 4 personen.
  • Bij verantwoord, duurzaam, zorgzaam en met plezier gebruik te maken van ‘Villa Belmonte’.

Waarborgsom

Deze is verplicht, ongeacht de aantal boekingsdagen en verblijflengte in ‘Villa Belmonte’ wordt er een waarborgsom van € 50 gevraagd.

Dit bedrag dient te samen met de reservering/huurkosten in één keer te worden overgemaakt met vermelding van; huurkosten en waarborg ‘Villa Belmonte’ U krijgt uw waarborg teruggestort binnen 4 weken na uw verblijf, echter alleen indien u het huisje bezemschoon heeft achtergelaten en er geen schade of vermissing is geconstateerd in en rond ‘Villa Belmonte’.

Sleutel ophalen

De sleutel kan opgehaald worden bij Joop Klok (huisje nr. 89), dat is na de ingang rechtsaf. Hij is ons aanspreekpunt op locatie.

Contactpersoon

Renée Hartog

Namens het bestuur van Stichting Het Fonds voor Weduwen en Wezen van leden kunstenaars der Maatschappij Arti et Amicitiae treedt Renée Hartog op als contactpersoon. Zij beheert het reserveringssysteem voor de leden-kunstenaars en u kunt haar mailen met alle vragen omtrent de mogelijkheden tot huur van ‘Villa Belmonte’.

Indien zich problemen voordoen is Renée het directe aanspreekpunt en zij staat in contact met de beheerders van park Het Zuiderveld. Met vragen over gebruik van de Villa, het Atelier-Chalet en de omgeving bent u van harte welkom.

Maakt u zich geen zorgen als u niet direct antwoord krijgt. Renée heeft ook gewoon een gezin en een drukke baan.

renee@stichtingWWFonds.nl